de zesde dag (de dag dat we weer vertrekken) - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu de zesde dag (de dag dat we weer vertrekken) - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu

de zesde dag (de dag dat we weer vertrekken)

Door: Lianne

19 September 2014 | Spanje, Benidorm

Vandaag is onze laatste dag hier in Ciudad Patricia en die zijn we begonnen met een laat ontbijt.

Na het ontbijt kregen we op het dakterras Spaanse les van Laura, we zijn benieuwd of de vakantiegangers van verleden jaar kunnen vertalen wat Laura op het bord heeft geschreven?

Bij de koffie hebben we een heerlijk stuk appelpuddingtaart gegeten, speciaal voor deze laatste dag door Guy en Lianne bij de warme bakker gehaald.

Onze lunch bestond uit pannenkoeken, vers door Jurgen gebakken met ingrediënten naar keuze. Heerlijk!!!

Nu gaan we nog zwemmen in het buitenbad en daarna moeten toch echt de koffers gepakt worden want om 17.00 uur worden we opgehaald en naar het vliegveld gebracht voor de reis terug naar huis.

• 19 September 2014 - 16:53

Lia:

Een hele fijne terug vlucht, we hebben jullie gemist. En dan lekker naar je eigen bed en uitrusten van deze mooie vakantie. Ik ben benieuwd naar de foto's.

• 19 September 2014 - 17:34

Angela:

Allen een veilige terugreis,dan lekker slapen want t zal laat worden voor jullie en ben benieuwd naar jullie verhalen.een lieve groet voor jullie allen van mij,x