de vijfde dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu de vijfde dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu

de vijfde dag

Door: Lianne

18 September 2014 | Spanje, Benidorm

Na weer een heerlijk verwenontbijt met o.a. verse croissantjes zijn we om half elf vertrokken voor een prachtige rit van anderhalf uur door de bergen naar het safaripark. De oh´s en ah´s waren niet van de lucht onderweg.

De rit alleen al was zeer de moeite waard maar in het safaripark keken we helemaal onze ogen uit. Zo dicht bij kom je normaal gesproken niet bij dieren die ook echt ¨in het wild¨ leven. De ezels en een enkele reebok wilden geaaid worden, dat wilden de zebra´s en de drommedarissen niet maar ze stonden of lagen wel op een paar meter afstand van ons en bleven ook lekker staan of liggen om ons zo de kans te geven ze van heel dichtbij te bewonderen en te fotograferen.

Kreeg ik me daar ook nog te maken met een wel heel enthousiaste lama die bijna de auto in wilde stappen (dat dacht ik tenminste) maar gelukkig mocht ik heel dicht tegen mevrouw Jongeneel aan gaan zitten. Mijn medereizigers vonden het om te gieren.

De olifanten waren op weg naar hun verblijf voor hun siësta dus die konden we ook van heel dichtbij bekijken.

Op de terugweg zijn we langs een stuwmeer gereden om de prachtige smaragdgroene kleur van het water te bewonderen. Zo mooi.

Weer thuis hebben we genoten van een bakkie koffie en/of thee voordat we weer toilet moesten maken voor de barbecue.

Heerlijke salades en heerlijke kipfilet, karbonaadjes, hamburgers en worstjes. Petje af voor de kok!

Als sluitstuk van de avond hebben twee dames en een heer nog gebruik gemaakt van de jacuzzi.

• 19 September 2014 - 09:06

Lia:

De laatste dag jammer denk ik zo maar. Ga deze dag nog genieten van het mooie weer en de Spaanse zo'n. Het was erg leuk om jullie te volgen via deze site en de foto, s bewonderen. Een hele fijne vlucht terug.
    Groet lia