de vierde dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu de vierde dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu

de vierde dag

Door: Lianne

17 September 2014 | Spanje, Benidorm

Al weer zo´n geweldig leuke en zonnige dag, 33 graden was het al vanmorgen om half twaalf. Pfff warm hoor maar wel met een heerlijk zacht windje erbij dus goed uit te houden.

Vanmorgen hebben we een wandeling gemaakt langs de zee, helemaal van Altea naar Albir. We begonnen in Altea uiteraard met een kopje koffie drinken en daarna ging het langs de haven van Altea over het wandelpad richting Albir.

Eenmaal in Albir waren we wel aan een drankje en wat te eten toe want we zijn zeker een uur onderweg geweest. Iedereen genoot van alles om zich heen. Van de af en toe werkelijk prachtige huizen, de mooie kleur van de zee en (uiteraard alleen de mannen) van de prachtige dames op het strand:)

Bij restaurant Poco Loco hebben we heerlijk gegeten en daarna zijn we tot het tijd werd om te worden opgehaald nog maar een keertje binnen gelopen bij Spanje´s leukste winkel: Ale Hop.

Om half vijf stonden Guy en José weer klaar om ons terug te brengen naar Ciudad Patricia. We moesten al weer opschieten want om half zes haden we een optreden van René Diepenbrock met aansluitend op het dakterras een griekse maaltijd.

Er is heerlijk gedanst en daarna ook al weer heerlijk gegeten.

Tot een uur of negen hebben we nog buiten gezeten en toen werd het tijd om naar binnen te gaan want een aantal dames wilde graag nog voorzien worden van een andere kleur nagellak op vinger- en teennagels.

Helaas liet de techniek ons vanavond een klein beetje in de steek, de wifi wilde het niet doen. Daarom zijn nu nog niet alle foto´s van vandaag te zien maar die hopen we er morgen nog bij te kunnen zetten.

PS: bij een van onze dames is wel op een heel bijzondere manier te zien hoe bruin ze al geworden is.

• 17 September 2014 - 23:51

Monique Huijts:

wat een leuke foto's,
    heerlijk om te zien dat jullie zo genieten.

Leuk dat wij het hier op deze manier kunnen volgen
    en zo een beetje kunnen meekijken.

Voor de tijd die jullie nog hebben wens ik jullie nog veel plezier,

groetjes van Monique

• 18 September 2014 - 07:57

Carine Meuwissen:

hallo , wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Het is voor mij hier erg stilletjes nu, mijn dagelijkse "routine"is een beetje zoek. Ik mis jullie.
    De foto van de blauw gelakte tenen vind ik het leukst. Ik wist niet dat hr den Elzen zo'n mooie tenen had!!!!
    groetjes uit een ook zonnig en warm Maasluis

Carine

• 18 September 2014 - 08:25

Mirjam Kolpa:

Hallo allemaal,

Wat leuk om op deze manier betrokken te zijn bij hoe jullie het daar hebben.
    Leuke foto's en lekker eten; het ziet er goed uit. Geniet er van.

groeten, Mirjam

• 18 September 2014 - 08:42

Simone :

wat ben ik jaloers als ik jullie verhalen zo lees en de foto's bekijk!!!
    geniet van jullie laatste 2 daagjes.
    ik denk dat Herman wil blijven in Spanje... heeft hij al een kamer gereserveerd in het hotel voor de rest van het jaar ? ;)

de groetjes van de medebewoners van Molenkade. we hebben net met z'n alle genoten van de foto's.

de groetjes aan iedereen..

groetjes Simone

• 18 September 2014 - 18:37

Janny Hoogmoed:

Hallo allemaal,

Wat leuk om jullie verslagen te lezen en de foto´s zijn super leuk.
    Het is fijn om te zien dat jullie het erg naar jullie zin hebben.
    zo ben ik toch nog een beetje betrokken bij je vakantie Jack.
    Nu nog 1 avond in het mooie Benidorm en zeker met z´n allen genieten van morgen de laatste dag.
    Veel plezier nog en een goede terug reis.

Groetjes Janny

• 18 September 2014 - 21:26

Ferdi Van 't Wout:

Hallo allemaal,

Ontzettend leuke pagina en het ziet er naar uit dat jullie het prima voor mekaar hebben zo daar!

Groeten uit Zweden