de derde dag (al weer) - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu de derde dag (al weer) - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu

de derde dag (al weer)

Door: Lianne

16 September 2014 | Spanje, Benidorm

Jeetje wat gaat de tijd hard! Vandaag hebben we al weer een geweldige dag gehad, beginnend met heerlijke gebakken eitjes bij het ontbijt.

Na het ontbijt werden we door Guy en Ada naar een punt boven op een berg gereden vanwaar we een prachtig uitzicht hadden over Benidorm en zijn twee stranden.

Daarna hebben ze ons weer naar beneden gebracht en zijn we met zijn allen koffie gaan drinken met wat lekkers erbij.

Na de koffie zijn we het strand op gegaan. In Benidorm is dat geweldig geregeld voor de ouderen onder ons. En wat nog mooier is, het rode kruis heeft op een bepaald punt rolstoelen klaar staan die geschikt zijn om met mensen die dat niet meer op eigen gelegenheid kunnen, de zee in te gaan.
Meneer den Elzen heeft genoten want voor het eerst in 40 jaar heeft hij weer in de Middelandse zee "gelegen"!

Voor nog een aantal van ons was het ook heerlijk plonzen in het warme water.

Het weer begon rond drieën een beetje te betrekken en wat kun je dan beter doen dan nog wat winkelen :) Petje af voor de mannen want die hadden engelengeduld met zoveel dames, winkel in winkel uit.

Voordat we om vijf uur weer werden opgehaald hebben we gezellig nog een ijsje gegeten.

En nog was de dag niet voorbij want terug in het hotel aangekomen moesten we allemaal snel onder de douche, om 18.00 uur namelijk begon de flamencoshow op het dakterras. Prachtig was het en we hebben ook allemaal nog mee gedanst.

Na de show werd Paëlla geserveerd, heerlijk.
Voor het overheerlijke toetje moesten we naar binnen rennen want we werden overvallen door een buitje.

Nu nog even met zijn allen wat drinken en dan is het weer bedtijd want morgen moeten we weer fris en fruitig zijn voor weer een dag met een leuk programma.

• 16 September 2014 - 22:48

Raymond:

Geweldig om te zien. Jullie zijn super!
    Zijn alleen wel hele kleine fotootjes dit keer. Misschien lijken de benen dan ook kleiner ;-)

• 17 September 2014 - 12:07

Lia :

hallo vakantie gangers wat een leuke fotos'en een leuk verhaal ik begrijp dat jullie het heerlijk hebben. Heerlijk in de zee dobberen na 40 jaar moet dat een geweldig gevoel zijn.
    een warm land , mooie dingen om te zien. Zijn jullie al in het zwembad geweest bij ciudad? en gaan jullie nog een keer tapas eten?
    doen jullie Ada en Guy de groeten ik hoop dat jullie net zo genieten als wij vorig jaar.
    groet Lia

• 17 September 2014 - 13:20

Inge:

Wat een heerlijkheid! Ziet er fantastisch uit. Geniet met elkaar!!!

• 17 September 2014 - 13:24

Sienke:

Adios!

Wat een leuk verhaal en leuke foto's van een zo te zien erg fijne vakantie.
    Geniet nog even van het weer, de zee, de paella en de vakantiestemming!

groet Sienke

• 17 September 2014 - 14:41

Suzanne:

Wat een super leuke foto's! !
    ziet er gezellig uit
    en meneer den elzen toch lekker de zee in.. heerlijk.
    veel plezier nog
    gr Suzanne

• 17 September 2014 - 21:02

Marjolein:

Hallo Lieve collega's en bewoners,

Wat een mooie belevenissen allemaal weer. En wat genieten jullie!!!! Gaaf!
    Nog heel veel plezier in het warme spanje,

Buena noches

Marjolein Buitelaar

• 17 September 2014 - 23:12

Stephanie:

Hallo allemaal

Wat leuk om jullie zo op de voet te volgen...
    Door de leuke foto 's en verhalen hebben we hier in nederland een goed beeld van jullie.
    Lekker genieten allemaal....

Gr stephanie

• 18 September 2014 - 13:33

Angela:

Ola como sta collega's en bewoners,
    wat mooi om te zien dat de bewoners en jullie het zo naar zijn zin hebben en heerlijk aan het genieten is onder de spaanse zon.
    Hele leuke foto's zo kunnen we jullie vakantie toch n beetje volgen met de reisverhalen erbij.\
    Erg leuk om te lezen en te kijken.
    Ga nog lekker verder genieten en n lieve groet van mij.xx
    Adios