de tweede dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu de tweede dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu

de tweede dag

Door: Lianne

15 September 2014 | Spanje, Benidorm

Na een heerlijk ontbijt heeft Laura ons op het terras onder het genot van een kopje koffie verteld over het hotel, waar het zwembad is bijvoorbeeld en de bibliotheek voor als we zin en tijd zouden hebben om een boek te lezen. Ook hebben we het weekprogramma door genomen; dat ziet er fantastisch uit.

Daarna hebben een paar dames zich prima vermaakt in de jacuzzi en de anderen hebben heerlijk in het zonnetje gezeten.

Al snel was het toen weer tijd voor de lunch waarna we om 15.00 uur werden opgehaald door Guy en Ada (de chauffeurs voor vandaag) die ons naar het oude centrum van Benidorm hebben gebracht om daar heerlijk te shoppen. En dat lukte goed, er is van alles gekocht :)

Tot slot zijn we tapas gaan eten. Iedereen vond het heerlijk.

Precies op de afgesproken tijd stond de bus er weer om ons terug te brengen naar het hotel.

• 16 September 2014 - 08:45

Stephanie:

Ola

leuk om iedereen te zien genieten op de foto s!
    Hier ook aardig weer dus kunnen wij een beetje meegenieten van het spaanse zonnetje
    Veel plezier met elkaar!

Liefs stephanie