de eerste dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van vakantiemolenkwartier - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Door: Lianne

14 September 2014 | Spanje, Benidorm

Tjonge jonge wat moesten we allemaal vroeg uit bed. We zijn om 05.00 uur vanochtend aan onze vakantiereis begonnen en het liep voorspoedig, we zijn keurig op tijd met het vliegtuig vertrokken en om 09.30 uur in Alicante geland. Daar was het inmiddels al heerlijk warm, zo´n 26 graden!

De chauffeurs stonden ons al op te wachten en in Ciudad Patricia werden we hartelijk welkom geheten. Nadat iedereen zijn koffer in zijn of haar kamer had neergezet zijn we eerst maar eens een heerlijk kopje koffie gaan drinken op het dakterras.

Daarna heerlijk geluncht, gevolgd door een kleine siesta, dat haden sommigen van ons wel even nodig.

Vanavond hebben we heerlijk gegeten en we sluiten af met een kop koffie/thee of iets fris. We gaan niet te laat naar bed zodat we morgen allemaal uitgeslapen aan ons dagprogramma kunnen beginnen:)

• 15 September 2014 - 09:25

Tineke Verschoor:

Hele fijne vakantie gewenst, maar dat gaat zeker lukken als ik de foto's zie !
    Wat is het gezellig en prachtig weer!

Groeten uit Maassluis.